Parlimen

Standard
Lawatan Ke Parlimen..bersama dengan batch 2008-2009

Lawatan Ke Parlimen..bersama dengan batch 2008-2009

LAwaTAn kE pARLiMEn 2008

4 responses »

  1. salam agak2 ada lagi tak lawatan ke parlimen lagi????????????? sya rase tak ada la bgus sangat jadi yb ni asik gaduh jeeeeeeeeee ape la perangai mcm budak2 , dorang sebuk gaduh tapi rakyat jgak yng terime akibatnye. ape lah serupe tak payah jadi yb. baik dri bn ataupn pembangkag. hempehhhhhhh je tengok dorng gaduh,,,,,,,,, semoga dorang dapt pikir pasal generasi muda kan lbih elok……………… betul tak cikgu????????????????????????????????? hehehrehehehehe

    • salam anak banjar…eh ape plak tak baguih jd yb..jgn la jd mcm dorang..time 2 change beb!!!gud luck..dont giveup b4 try..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s